dimarts, 3 de desembre del 2013

EL CARNAVAL DELS ANIMALS. EL CIGNE

Els nens i nenes de la classe de les panteres, s'han inventat una coreografia per l' audició que van treballar (el carnaval dels animals,el cigne) a l'aula de música degut al projecte d'enguayt: Els animals.
Són creatius, no ho penseu?


dilluns, 2 de desembre del 2013

DECORACIÓ DE LA PORTA

Ja tenim decorada la porta de la nostra classe, hem fet una pantera negra i hem reproduït el seu hàbitat. Mireu quin goig que fa!



TENIM UNA MASCOTA A L'AULA

Ja tenim mascota a la classe de les panteres negres... un hàmster preciós que es diu "COCO". Menja pipes, blat, blat de moro, pinso... i també li donem poma, mandarina, pastanaga... Ja fa un mes que el tenim i ens encanta cuidar-lo!! 

dilluns, 25 de novembre del 2013

FLAUTA: ZAPATITO HUAYO


Els nens i les nenes de 4t, 5è i 6è els agrada molt tocar el Zapatito Huayo, una cançó del Perú que ens ha ajudat a treballar la nota mi.
Esperem que us agradi.

Zapatito Huayo


PIRULETES DE XOCOLATA I FRUITS SECS

Per la castanyada cada classe va preparar una recepta pel berenar de la tarda. La classe de 4rt i CS vam preparar piruletes de xocolata amb fruits secs. Aquí podeu veure l'elaboració de la recepta així com el resultat: unes piruletes boníssimes que van tenir molt èxit!!!

dimecres, 13 de novembre del 2013

HEM DISSECCIONAT UN PEIX

Els nens i nenes de la classe de les panteres negres hem fet la dissecció d'un peix.

dimarts, 5 de novembre del 2013

ALFABET BRAILLE

L'alumnat de 4t i Cicle Superior, juntament amb la resta d'alumnes de Primària ha estat treballant "L'alfabet Braille" a Educació en Valors.
El braille és un sistema de lectura i escriptura tàctil, pensat per a persones cegues. Va ser inventat pel francès Louis Braille al segle XIX, que es va quedar ceg quan era nen, a causa d'un accident al taller dels seu pare. Quan tenia 13 anys, el director de l'escola de cegs i sords de París –on ell estudiava– li va demanar que provés un nou sistema de lectoescriptura tàctil. Louis Braille el va perfeccionar i després d'un temps el va simplificar deixant-lo en el sistema universalment conegut y adoptat de 6 puntos.

Volíem conèixer com les persones amb discapacitat visual, poden llegir i escriure.

Ens ha agradat molt l'activitat i hem après moltes coses. Us convidem a practicar a casa amb aquest alfabet!